Vikarbureauernes Brancheforening afholdt den 20. marts 2017 sin ordinære generalforsamling på Hotel Copenhagen Island i København.

Der var genvalg til formand Flemming P. Brüggemann (AjourCare) og næstformand Birgitte Sørensen (TEMP-TEAM) samt den øvrige bestyrelse. Eneste nye i bestyrelsen var Nima Astenehdost (Randstad), der blev valgt ind på en hidtil vakant plads i bestyrelsen.

Sekretariatschef i Vikarbureauernes Brancheforening, Jakob Tietge, styrede slagets gang.

1

Generalforsamlingen startede traditionen tro med kåringen af Danmarks Bedste Vikar, der i år var Emilie Pi Goll, der har arbejdet gennem Randstad.

2

Der var også diplom til to runners–up vikarer fra henholdvist Assistance og Adecco.

4

Formand, Flemming P. Brüggemann (AjourCare) afholder bestyrelsens beretning, mens der lyttes opmærksomt

3

Generalforsamlingen blev afsluttet med et veloplagt oplæg om udsigterne for dansk økonomi fra Steen Bocian, cheføkonom i Dansk Erhverv.

5