Vikarbureauernes Brancheforening afholdt ordinær generalforsamling mandag den 19. marts 2018 på Hotel Copenhagen Island i København.

Nye i bestyrelsen var Kristian Nærø (TeamVikaren/ PersonaleBørsen), Dorthe Thomsen (SOS VIKAR), der begge blev automatisk udpeget til bestyrelsen, da deres virksomheder er i top 4 blandt VBs medlemmer målt på omsætning i seneste regnskabsår. Desuden blev Tina Hermann (Manpower Group) valgt til bestyrelsen for første gang på en generalforsamling. Tina var dog tidligere indsuppleret i VBs bestyrelse som følge af personrokeringer hos Manpower og Experis.

Formand Flemming P. Brüggemann (AjourCare) og næstformand Birgitte Sørensen (TEMP-TEAM) blev begge valgt uden modkandidater. Det samme gjorde den øvrige bestyrelse: Mickey Maymann (Adecco), Torben Evald (ActivCare), Morten Højberg (Moment) og Nima Astanehdost (Randstad). Anne-Mette Ravn (Hartmanns) skiftede sin tidligere bestyrelsespost ud med en post som bestyrelsessuppleant.

Den nye bestyrelse