Det lønner sig at have et job som vikar – bl.a. fordi det kan være et godt springbræt til fast arbejde, hvilket også er en af årsagerne til, at mange vælger vikarvejen. Vikarbureauernes Brancheforening har netop kåret Danmarks bedste vikar – og han er fra Greve.

Som en årligt tilbagevendende hyldest til landets godt og vel 120.000 vikarer kårer Vikarbureauernes Brancheforening Danmarks bedste vikar. I år er prisen netop gået til Kasper Juhl Weinreich fra Greve, der siden april 2017 har været tilknyttet Hartmanns som vikar.

Vikarbureauernes Brancheforening 2019
Årets vikar Kasper Juhl Weinreich

”Stort tillykke til Kasper Juhl Weinreich. Han er et rigtig godt eksempel på en vikar, der uden megen formel uddannelse, alligevel formår at gøre sig til en meget efterspurgt arbejdskraft hos mange af vikarbureauets kunder gennem sin personlighed og engagement i jobbet. Og som nu har resulteret i, at en af vikarbureauets kunder har tilbudt Kasper fast arbejde,” siger formand Flemming P. Brüggemann.

Ud over titlen modtager Danmarks bedste vikar et kontant beløb på 10.000 kr. og et diplom, som Kasper Juhl Weinreich fik overrakt på generalforsamlingen for Vikarbureauernes Brancheforening.

”Jeg er både glad og overrasket over at vinde titlen som Danmarks bedste vikar. Det havde jeg ikke regnet, for det er jo en stor konkurrence. Prisen bekræfter mig i, at jeg gør et rigtig godt stykke arbejde på en arbejdsplads, hvor jeg kan være med til at gøre en forskel,” siger Kasper Juhl Weinreich, der også kan bryste sig af at have fået tilbudt et fast arbejde.

Vikarbureauernes Brancheforening 2019
Årets vikar Kasper Juhl Weinreich får overrakt