VBs formand Flemming P. Brüggemann er gået bort

Den mangeårige formand for Vikarbureauernes Brancheforening, Flemming P. Brüggemann, er desværre gået bort efter kort tids sygdom. En berørt bestyrelse for VB udtrykte på bestyrelsesmødet den 25. november en stor tak for den enorme og kompetente indsats, som Flemming gennem årene har ydet til branchens og VBs udvikling.

Sekretariatschef for Vikarbureauernes Brancheforening, Jakob Tietge, der har arbejdet tæt sammen med Flemming i hele Flemmings formandstid udtaler i forbindelse med Flemmings dødsfald følgende:

“Flemming vil blive savnet af os alle. Ikke kun for hans mangeårige aktive og dygtige indsats, men også som den betænksomme og venlige person, Flemming samtidig var.

Under Flemmings ledelse har brancheforeningen udviklet nye tilbud, som uddannelsen Certificeret Vikarkonsulent for medarbejdere i medlemsvirksomhederne. Det arbejde var Flemming dybt involveret i. Brancheforeningen har også under Flemmings ledelse sat fokus på, at skabe bedre udbudsvilkår for vikarindkøb i det offentlige og på hele diskussionen om fremtidens arbejdsmarked med fremvæksten af forskellige freelanceportaler, der skaber nye vilkår for vikarbureauerne på arbejdsmarkedet.

Jeg vil på medlemmernes vegne udtrykke den største tak til Flemming for hans store indsats for branchen, som vil leve videre i vores forening. Vore tanker går til Flemmings dejlige familie, der nu skal undvære en god far og ægtemand. Æret være Flemmings minde”.